6 maart 2013

New Ikea-range: Metod

Yay! Ikea has launched a new modular kitchen design, called Metod. People who know me, know I don't mind spending every weekend in an Ikea, so I'm always pleased when they bring out something new. As it has only launched today, I have not yet found much info, but the pictures do look promising. It seems the Metod-range should replace the current Faktum-range, starting to appear in Scandivian shops. So if you have your eye hanging on some Faktum-cabinets, you'd better hurry up!

Yay! Ikea lanceerde vandaag een nieuw modulair keukendesign, genaamd Metod. Mensen die me kennen, weten dat ik met plezier ieder weekend in een vestiging rondloop, dus ben ik altijd dolblij als ze met iets nieuws uitkomen. Aangezien ze dit nog maar vandaag bekend hebben gemaakt, heb ik nog niet zo heel veel concrete info gevonden, maar de foto's zijn in ieder geval veelbelovend! Blijkbaar zou het Metod-gamma de huidige Faktum-keukens moeten vervangen, beginnend met verkoop in de Scandinavische winkels.. Dus als je nog een Faktum-keuken wil aanschaffen, zou ik niet te lang meer twijfelen!

Bigger pictures here
Grotere foto's hier



2 opmerkingen:

  1. Hallo, Ziet er goed uit! Al enig idee wanneer leverbaar in Nederland/België? Thx!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Jef,

      Ik heb even wat zitten rondzoeken.
      In de scandinavische landen is deze reeds deze maand gestart.
      Voor België en Nederland ziet het er voorlopig naar uit dat dit pas voor volgend jaar ergens rond juni gepland staat. Dus nog tijd genoeg om te sparen dus! ;) In Duitsland zou deze wel al eerder beschikbaar kunnen zijn, dus misschien heb je daar meer succes!

      Verwijderen